zondag 1 december 2013

Blog geboren!

Whiehoe! Voor mij is het dan eindelijk ook zover.. Na eeuwenlang geneus in andere superleuke, lieve, gave foodblogs, ben ik nu zelf ook aan het avontuur van 'blogger' begonnen. Ik was al een tijdje aan het twijfelen of ik het nu wel of niet zou doen ('wie zal mijn blog nu lezen' 'die andere blogs zijn vele malen mooier, beter en leuker'), heb ik dan toch de knoop doorgehakt en zelf een profiel aangemaakt! Zo kan ik lekkere receptjes, revieuws e.d. met jullie delen, en hoop dat jullie er een stukje gelukkiger/vrolijker/wijzer/ whatever van worden. Net zoals ik van andere blogs word:)

Allereerst zal ik mijzelf even voorstellen; ik ben Elske, 22 jaar, student en woon op kamers. Vrienden omschrijven mij als; lekker gek, vrolijk, zorgzaam en doelgericht. Ik hou van koken, lekker bakken en dit te delen met vrienden en familie. Ik verwen (wanneer mijn geld en tijd dit natuurlijk toelaten) mijn huisgenootjes dan ook regelmatig met wat lekkers; zij blij (meestal dan;)), ik blij!
In mijn vrije tijd lunch ik graag buiten de deur, maak ik een dansje met vrienden in de kroeg, organiseer ik eetfeestjes, kijk ik een leuke film met vriendinnen of struin ik over internet opzoek naar leuke foodblogs. Het mag duidelijk zijn dat ik een mensen mens ben en het samenzijn graag opzoek:) Gedeeld door lekker eten ofcourse..

Heb ik voor nu verder nog wat belangrijks te melden.. ohja, verwachtingen.. Ik ben dus student en heb niet zo'n supersonische, geweldige camera waar je van die prachtige en heerlijke foodfoto's mee kunt maken. Vooralsnog moeten jullie het dan ook doen met gefotografeerd foto's vanaf mijn telefoon (donaties zijn altijd welkom:)..)

Verder komt de naam van mijn blog.. tja.. wat zal ik erover zeggen.. Ik had er zo goed over nagedacht en toen.... wist ik het niet meer.. Dat overkomt me wel vaker; retarddd.. Nouja! Toen dus maar naar een creatieve oplossing zoeken. Ik wilde er iets van mij aan toevoegen, maar mijn naam er niet in verwerken omdat je dat al bij zoveel blogs ziet. Dus 'epic' wie kent het woord niet.. Episch; een populair studentenwoord dat tegenwoordig misschien alweer 'zooooooo 2013 is', but i don't care! ik laat het lekker zo, het ligt namelijk zo lekker in de mond. Epiccccc..
Episch staat voor geweldig, spectaculair, uitmuntend, verbazingwekkend, weet ik allemaal wat.. Voor veel in ieder geval.. Ik hoop dat mijn blog net zo episch wordt als wat jullie er nu van verwachten (oke, oke, lat ligt hoog..). En zo niet, dan niet..

Ondertussen heb ik een meer passende naam voor mijn blog gevonden:)

Nou, het is vandaag zondag, en moet zo nog een koopzondag werken, dus ik ga het hierbij laten! Het eerste recept en gerecht volgt zo snel mogelijk.. Tussen alle college's, drukke dagen, geld verdienen en geld uitgeven in de kroeg door:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten