dinsdag 31 december 2013

Gezond ontbijt and a Happy New Year!

Halloooooooooootjes!

Het allerlaastste blogje in 2013 is dan nu aangekomen, haha wat klinkt dat dramatisch.
Nouja, anyways.. ik sluit 2013 af, met een heerlijk receptje voor jullie..
Jullie hebben het vast al ergens eens voorbij zien komen, maar vond het toch leuk om te postten, omdat ik blij was met het eindresultaat!

Je hebt maar 3 ingrediënten nodig + wat toppings die je zelf lekker vindt.
Voor 1 persoon heb je nodig (en ik maakte 6 fluffy pancakes):
- 1 Rijpe banaan
- 1 Ei
- Halve theelepel bakpoeder (kan je ook weglaten, worden ze wel minder fluffy)

Je prakt de banaan, voegt het ei en bakpoeder toe, klopt dit even en schept 3 hoopjes beslag in de pan. Dit doe je twee keer, pleurt alle pannenkoekjes op elkaar, en gooit er wat honing en kokosrasp over. Althans, dat is wat ik deed. Ik kan me voorstellen dat het ook heerlijk is met blauwe bessen, aardbeien, chocoladedruppel, kaneelsuiker, maplesyrup, nomnomnommmmmmmm.. En dan heb je dus een heerlijk ontbijt!

Nou, dat was het dan voor dit jaar! Ik ben pas net begonnen, dus hoop in 2014 nog superveel leuke, lekkere en makkelijke receptjes voor jullie te posten! Ook zal ik weer eens wat reviews schrijven, want heb nog wat leuke dagjes in andere steden op de planning staan! Zouden jullie het ook leuk vinden wanneer ik bepaalde producten voor jullie ga testen? Leave a comment!

Voor nu wens ik jullie allemaal een fijne oudjaarsdag! Ik zit al aan de oliebol (compenseert gelijk dit gezonde ontbijt), en ga vanavond genieten van een heerlijk feestje met vrienden en vriendinnen en er een goed uiteinde van maken! Voor 2014 wens ik jullie al het goeds toe; dat het een gelukkig, fijn en gezond nieuw jaar mag worden, vol met culinaire heerlijkheden! Cheers!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten