zaterdag 8 februari 2014

Jeej: ik sta op Culy.nl

Oke, dit wilde ik gewoon supergraag, snel, fijn met jullie delen: Ik sta op culy.nl met mijn vegan havermoutmuffins die je hierrrr kunt vinden!

Superleuk, gewoon omdat culy dé site is waarmee mijn blogger- en foodie-leven is begonnen. Dus vind het wel heel leuk om te zien! Ook een leuk stukje dat ze erbij geschreven hebben. Nieuwsgierig? Dit is de site van Culy.

Nou, *trotsmomentje*'.. Ik ga nu verder voorbereidingen treffen voor mijn avondmaal.. Ik ga Surinaams koken voor mij en mijn huisgenootje, want ik kreeg een Surinaams kookboek van mijn vriendinnetjes die daar een half jaar hebben gezeten voor afstudeeronderzoek! Mijn komkommer in zuur staat al te marineren, en ga nu verder met een verrassing. Zal er binnenkort over bloggen :)

Vanavond wordt ook weer wijntjes + dansjesavond, en morgen een lekkere hangdag denk ik.. Fijn weekend mensen!:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten