maandag 7 april 2014

Foodbook; What i ate

Het welbekende onderwerp keert terug. Afgelopen keer heb ik gezegd dat ik eens in de twee weken een foodbook wilde publiceren, maar de vorige is geloof ik alweer een maand geleden. Ik heb dus maar besloten om het eens in de zoveel tijd te doen. Gewoon wat foto's van wat ik die afgelopen week gegeten heb. Ik maak echt overal een foto van, maar vergeet het gewoon te vaak op de computer te zetten, en ben ik te lui er een artikeltje over te schrijven..

Maar voor nu van afgelopen week een paar lekkere foto's. Ik ben er achter gekomen dat ik serieus iedere dag, naast ontbijt, lunch en diner, wel 1 a 2 tussendoortjes heb die ik superlekker vind, en best 'zwaar' zijn. Maar ach.. ik ben ook iets te licht, en kan het hebben, en ben superzielig met mijn scriptie en kritische docent, en ik woon op kamers, en ik ben een vrouw met mannenverdriet en food is a medicine, en en en... alles gewoon.

Links een voorbeeldje van een random ontbijtje. Ik eet meer hoor, hier voeg ik nog 2 boterhammen aan toe.. Maar i love kaas met smaakjes, zoals komijn kaas of kaas Italiaanse kruiden. Rechts
een lekkere suikerwafel van de appie (met heerlijke dikke stukken suiker erin)! Genoeg energie om het leren door te zetten!






En hier links een speciale koffie in een cafétje! Lekker bijkletsen met vriendinnen:) Ik drink mijn koffie normaal zwart, en deze was een tikkeltje te zoet. Er zat iets te veel kaneelsiroop in. Maarach, wel lekker voor een keer!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hier links even een patatje mayo als avondeten.. het was zondag en mijn huisgenootje en ik hadden absoluut geen zin meer om te koken. Eigenwijs als we beide zijn, wilden we perse een puntzak (wat dat eet het lekkerst).. Dus eerst alle patattenten en automatieken af om een puntzak te scoren!
 
En rechts weer eens een gebakje bij de V&D, dit keer met mijn moeders. Same story though, gewoon studie ontwijkend gedrag.
 
 
Hier links een maaltje van van alles. Ik ben vaak alleen in
het weekend in het studentenhuis. Nu had ik even een simpel prutje gemaakt van van alles en nog wat. Smaakte me erg goed trouwens! Lekkere verse kruiden erover, hmm..
 
Links mijn toetje; i love tiramisu, en deze helemaal! ik kocht hem bij de lidl, en is op basis van speculaas! Ook de mascarpone smaakte anders.. luchtiger ofzo, heavennnnn
 
 

JAJA, links mijn opbrengst van de weddenschap met mijn huisgenoot:) Haha, we hadden een wedje gesloten op 'wie is de mol?' Sinds aflevering drie stond ik op Susan, en ja hoor.. zeker geen wilde gok, neuh.. puur op basis van mijn kennis en expertise, ahum. Maar een man van zijn woord:)!
 
Rechts; werken met dit mooie weer is eigenlijk een straf, vooral wanneer je dichtbij de terrasjes werkt, en iedereen met rokjes binnen ziet  komen.. Achja, als verlichting haalde ik softijs bij de 'Febo' tegenover, lekkah!
 
Als afsluiter even een lekker plaatje van drie avonden afgelopen twee weken; Nacho's bij de wijn, haha erg! Dat ik nog niet tonnetje rond bent verbaasd me..
 
 
 
 
 
 

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten