zaterdag 3 mei 2014

Kaas-aardappeltjes met wokgroente

Oh my.. ik heb zonet echt heerlijk gegeten! En het leuke was, ik had het totaal niet
verwachten.. Van wat simpele ingrediënten heb ik een heerlijk maal gemaakt!
Ik had nog wat feta-kaas, en wilde iets met aardappeltjes eten want dat had ik de hele week nog niet op.. Dus ik haalde wat wokgroenten en dit mieterde ik bij elkaar in de wok.. Wat ketjap om de chinese wokgroenten smaak te geven, en verder wat peper, zout en paprika poeder op de aardappels.. Laatste 2 minuutjes de feta erdoor en hmmm wat is dit lekker!! Ik at het als vega hoofdgerecht, maar je kan er ook prima een stukje vlees bij serveren, of er spekjes door doen:).. Heerlijk makkelijk en snel, en dus nog verrassend heel erg super lekker ook:) Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten